۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تشدید بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور | سامانه بارشی فردا شب از کشور خارج می‌شود

  • کد خبر: ۶۱۲۴۷
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تشدید بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور | سامانه بارشی فردا شب از کشور خارج می‌شود
کارشناس هواشناسی گفت: امشب با تقویت و گسترش سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور از جمله البرز و تهران بارش خواهیم داشت.
به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب با تقویت و گسترش سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، جنوب فارس و نیمه جنوبی خراسان جنوبی بارش باران خواهیم داشت، گفت: امشب شدت بارش در لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب ایلام، کرمانشاه، غرب و جنوب اصفهان، تهران، البرز، شمال مرکزی، همدان، مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود.

او ادامه داد: روز شنبه در شمال شرق و شرق استان‌های ساحلی دریای خزر برخی مناطق سمنان، شمال اصفهان و خراسان جنوبی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه فردا بارش در خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود ادامه داد: در این مدت بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف و کولاک برف و در سایر مناطق به صورت باران، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد رخداد تگرگ خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه این سامانه اواخر وقت شنبه از کشور خارج می‌شود یادآور شد: امشب وزش باد شدید تا خیلی شدید برای بیشتر مناطق کشور و روز شنبه برای مناطق نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود. در جنوب، جنوب شرق و مرکز کشور پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

او با بیان اینکه از یکشنبه تا سه شنبه جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود گفت: از امشب تا شنبه کاهش محسوس ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در نیمه شمالی و شنبه تا یکشنبه هم کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در کشور رخ خواهد داد. از روز دوشنبه دما در بیشتر مناطق کشور افزایشی خواهد بود.

ضیائیان گفت: امشب و فردا دریای خزر و از امروز تا یکشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و روز‌های شنبه و یکشنبه دریای عمان متلاطم و مواج پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی است و گاهی بارش پراکنده به تدریج وزش باد و کاهش دما را شاهد خواهیم بود. بیشترین دمای هوای تهران فردا به ۸ درجه و کمترین آن به ۰ درجه می‌رسد.
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->