راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

تشدید بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور | سامانه بارشی فردا شب از کشور خارج می‌شود

  • کد خبر: ۶۱۲۴۷
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تشدید بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور | سامانه بارشی فردا شب از کشور خارج می‌شود
کارشناس هواشناسی گفت: امشب با تقویت و گسترش سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور از جمله البرز و تهران بارش خواهیم داشت.
به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب با تقویت و گسترش سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، جنوب فارس و نیمه جنوبی خراسان جنوبی بارش باران خواهیم داشت، گفت: امشب شدت بارش در لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب ایلام، کرمانشاه، غرب و جنوب اصفهان، تهران، البرز، شمال مرکزی، همدان، مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود.

او ادامه داد: روز شنبه در شمال شرق و شرق استان‌های ساحلی دریای خزر برخی مناطق سمنان، شمال اصفهان و خراسان جنوبی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه فردا بارش در خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود ادامه داد: در این مدت بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف و کولاک برف و در سایر مناطق به صورت باران، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد رخداد تگرگ خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه این سامانه اواخر وقت شنبه از کشور خارج می‌شود یادآور شد: امشب وزش باد شدید تا خیلی شدید برای بیشتر مناطق کشور و روز شنبه برای مناطق نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود. در جنوب، جنوب شرق و مرکز کشور پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

او با بیان اینکه از یکشنبه تا سه شنبه جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود گفت: از امشب تا شنبه کاهش محسوس ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در نیمه شمالی و شنبه تا یکشنبه هم کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در کشور رخ خواهد داد. از روز دوشنبه دما در بیشتر مناطق کشور افزایشی خواهد بود.

ضیائیان گفت: امشب و فردا دریای خزر و از امروز تا یکشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و روز‌های شنبه و یکشنبه دریای عمان متلاطم و مواج پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی است و گاهی بارش پراکنده به تدریج وزش باد و کاهش دما را شاهد خواهیم بود. بیشترین دمای هوای تهران فردا به ۸ درجه و کمترین آن به ۰ درجه می‌رسد.
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->